Tuesday 7 June 2016

PROTON PERDANA 2.4 BARU 2016 GUNA ENJIN i-VTEC


Kereta Proton Perdana 2.4 Baru 2016 yang akan dilancarkan bakal mendapat sambutan hangat dari pembeli kerana ianya menggunakan enjin i-VTEC buatan Honda yang sudah pastinya lebih berkuasa. Maklumat awal yang kami dapat menyatakan harga yang ditawarkan bagi varian ini adalah dalam lingkungan RM150,000 ke bawah bagi enjin 2.0 dan 2.4 namun belum lagi dinyatakan harganya secara rasmi. Mungkin ianya agak mahal tapi jika dah minat, mahal pun beli juga kan. Dengan menggunakan enjin tersebut, ianya sudah pasti boleh menyaingi kereta keluaran Honda yang setaraf dengannya.



Apapun, nantikan sahaja review dari pengguna setelah menggunakannya. Admin yakin, Proton Perdana 2016 kali ini pastinya mantap dan lebih berkuasa. Proton memang ingin menjadikan Perdana sebagai salah satu model sporty bertujuan untuk menarik perhatian anak muda membeli kereta buatan tempatan ini.

Related Posts

PROTON PERDANA 2.4 BARU 2016 GUNA ENJIN i-VTEC
4/ 5
Oleh

Subscribe via email

Like the post above? Please subscribe to the latest posts directly via email.

1 comments:

Tulis comments
avatar
09 June, 2016 21:34

"Mungkin ianya agak mahal tapi jika dah minat, mahal pun beli juga kan. Dengan menggunakan enjin tersebut, ianya sudah pasti boleh menyaingi kereta keluaran Honda yang setaraf dengannya."

Adoi nampak sgt kebangangan. best baru jumpa blog pantat ni. Bole kutuk mcm panggang babi.. sedappp. Mahal masih beli?? Baik beli babi la broo.. adoiii. nk bersaing dgn Honda?? BODOH MAYAT - Honda yg original Proton main ciplak jer bangang babi nk bersaing? Mmg terencat tak cukup nutrisi susu pembesaran ni...

Reply