Monday 15 June 2015

SAYA PERTAHAN NAJIB, SAYA YANG KENA PANGGIL - NAZRI AZIZ


Lain padang lain belalang, anda ingat lagi pepatah orang melayu dulu-dulu? Mendalam maksudnya bukan. Datuk nenek kita dah merasa macam2 garam lebih daripada kita.

Niat hati nak pertahan kan ketua, tapi kena kat muka dia balik. Pendapat admin, kalau benda yang tak betul buat apa kita nak betulkan betul tak? Apa yang TMJ suarakan adalah berkenaan masalah yang sedang rakyat tanggung. Kalau rakyat marhain pun mereka yang memerintah tak mahu dengar, terpaksalah Tunku bersuara bagi membela nasib rakyat.

Sumber: http://www.astroawani.com/berita-malaysia/saya-pertahankan-najib-saya-pula-yang-kena-panggil-nazri-aziz-62552

Related Posts

SAYA PERTAHAN NAJIB, SAYA YANG KENA PANGGIL - NAZRI AZIZ
4/ 5
Oleh

Subscribe via email

Like the post above? Please subscribe to the latest posts directly via email.