Monday 25 January 2016

REKAAN GRAFIK PROTON PERSONA R 2016


Peminat Proton Persona pasti ternanti-nanti apakah rekaan terbaru yang akan dikeluarkan oleh Proton untuk model Proton Persona R yang dikatakan lebih sporty. Dan ini adalah satu rekaan awal / ilustrasi grafik yang telah direka oleh Pow Ying Hern dan diupload adalam blog Funtastico dan juga Careta. Melihat pada rekaan awal ini ianya boleh dikatakan agak menarik juga.

Rekaan lambu belakangnya seakan-akan BMW dan bahagian hadapan yang lebih sporty. Namun ada sedikit seperti model Kia Forte untuk design lampu hadapannya. Adakah ini konsep yang akan diambil oleh Proton? Apapun sama-samalah kita nantikan dan jika benar, admin rasa ia mampu menandingin kereta import yang lain dari segi designnya.


Tambahan pula jika ia disuntik dengan enjin terbaru dari Proton dan ditambah dengan pengecas turbo, pasti kereta ini akan menjadi pilihan anak muda kerana ia lebih sporty dan lebih berkuasa. Sekarang ramai yang nak cari kereta yang keluar dari kilang dah siap semua dan tak perlu nak make-up banyak sangat betul tak?

Apapun kita tunggulah pengumuman dari Proton nanti ya :)

Related Posts

REKAAN GRAFIK PROTON PERSONA R 2016
4/ 5
Oleh

Subscribe via email

Like the post above? Please subscribe to the latest posts directly via email.